My Writings

Welcome to my little book

صرفا جهت خالی کردن خودم

سرما خوردم
حس میکنم دارم میمیرم
فردا اردو داریم و اگه حالم خیلی ناجور باشه نمیتونم برم
کلی برای اردوی فردا برنامه ریخته بودم
اگه نرم دوستام منو زیر پزاشون له میکنن
حوصلم سر رفته
حس میکنم دارم میمیرم
بای.

يكشنبه ۲ بهمن ۰۱ , ۱۷:۲۸ سایه های بیداری

با احترام 

پیشنهاد میکنم همین الان یه لباس گرم بپوش 

امشب را حسابی خودت را گرم نگه دار 

و شب هم به موقع استراحت کن

که بدنت انرژی لازم برای فردا را ذخیره بکند .

حتم دارم فردا صبح 

قبراق و تندرست 

و با روحیۀ عالی 

و نشاطی بی نظیر 

کوله ات را میزنی به پشتت 

دِ برو به سمت اردو 

.

.

فردا عصری که از اردو برگشتی 

قبل از اینکه بری لالا پیش بکنی 

بیا ازم تشکر کن برای این انرژی مثبتی که بهت دادم 

یادت نره ها 

دفعۀ بعد دیگه نمیام بهت انرژی بدم 

آفرین 

ممنون ازتون

حتماا تشکر فراموش نمیشه
يكشنبه ۲ بهمن ۰۱ , ۱۷:۴۳ سایه های بیداری

برا فردا 

روز خوش و مفرحی براتون آرزو میکنم 

لباس گرم برای فردا را هم فراموش نکنید لطفا 

به مادر محترم بفرمائید 

چند تا دونه خرما توی کوله جا ساز بکنند 

خوبه برای سلامتیتون و انرژی مضاعف 

فردا خوش بگذره بانو 

ممنون:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Welcome to my little book
This is a place for my writings
"my writings"
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan